Mami

Nu är min mamma äntligen hemma från Chicago, hon har varit borta sen förra fredagen. Men jag och mina bröder har klarat oss rätt bra själva ändå. Fick en del fina saker som jag lägger upp bilder på någon dag i veckan.

Igår var jag som sagt på middag med tjejerna och det var jättekul och efter det åkte jag ju hem till Alice. Hade supertrevligt hemma hos Alice, brorsan hämtade mig någon gång efter ett, somnade inte förrän runt tre och gick upp tjugo i sju. Ingen skönhetssömn här inte... Idag har jag iallafall inte gjort ett dugg förutom att hämta mamma på arlanda. Imorgon ska jag upp i hyfsad tid för att sen äta lunch med Alice och sen gå på Filips match som Alice skrev i inlägget innan. Sen på kvällen ska jag nog plugga lite till NO-provet på torsdag. Jippie.. Är sjukt trött så jag lär somna tidigt idag, god natt på er. x



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0