Min dator är tillbaka!!

heej!
Min lillebror har bott hos min mormor hela helgen eftersom våra päron har varit borta över helgen. När han åkte tog han med sig min favo data till mormor så har haft lite svårt att blogga men nu är den hemma! Nu blir det
lättare allt blogga. Mikalinn och jag var och kollade på filips innebandy match idag på förmiddagen. Det va skit kul, älskar ju att kolla på sport. Filip gjorde två mål faktiskt. Vilken duktig kille jag har ;) Efter de åkte jag och mikalinn hem och åt lunch och kollade på film sen efter någon timme kom filip och jakob och va med oss. Mikalinn åkte hem efter ett tag så jag har varit själv med killarna hela kvällen. Men dom åkte precis hem så ska mya med min mamma nu. puss!
Jag och mitt hjärta <3 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0