Mina älskade vänner!

Jag tror ingen har så fina vänner som jag har. Jag har haft sån tur att jag har fått så underbara vänner som jag har. Jag har många vänner men bara en liten del av dom är mina närmsta och dom ligger verkligen nära mitt hjärta och min relation med dom är väldigt väldigt djup. Vi kan prata om allt och vi finns alltid där för varandra. Att ha så fina vänner som jag har är helt sjuk. Mina vänner ställer upp för mig vad det än är och det skulle jag göra för dom också och de vet dom om. Jag är så extremt tacksam för jag har fått såna vänner som inte vill mig illa eller utnyttja mig på något sätt. Mina vänner är med mig för att jag är den jag är och dom accepterar mig för att jag kanske är lite osmart och galen och väldigt känslig men de är jag. Jag är ingenting utan mina vänner! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0