Send out an SOS, come save me from this mess.

Okej så dagen började sådär, mådde inte så bra och var inte på så bra humör i morse men den slutade helt fantastiskt. Vår sista lektion var syslöjd och när jag står där och klipper mallar så får jag ett mail. Innan jag fortsätter måste ni veta att det finns ett band som heter 'Sons of Midnight' som jag bara älskar och dom har varit i Sverige hela sommaren. En kille jag känner har lite kontakter. I det här mailet finns det en länk till en video med en personlig hälsning från två killar i bandet till mig. Efter slöjden skyndade jag mig hem för att ladda ner videon och när jag såg det rann riktiga tårar ner för mina kinder. Sen dess har jag varit hög på livet och allt har varit underbart. Jag har kollat på videon minst 20 gånger och jag lär kolla många gånger till. Videon lägger jag kanske upp imorgon men här får ni en stillbild från videon. Puss!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0