Skoljogg

hejsan!
Idag var de skoljoggen.. Jag gillar ju att träna och springa så det va ju inga problem tänkte jag men de visade sig vara en riktig match! Shit jag kaxade upp mig hos mina killkompisar och sa att jag skulle springa med dom. Dom kollade på mig och ba men visst alice.. så vid starten ställde jag mig längst fram med alla hockey och innebandy killar. Jag va typ den ända tjejen där och jag insåg att jag nog inte skulle klara de här. Startskottet gick och jävlar va fort dom sprang iväg! HAHA jag hann bara med den första km och sen va jag tvungen att stanna och vänta in mina tjejkompisar som sprang i lite lugnare tempo. Vid 3 km så kände jag inte mina ben längre. Jag va helt slut och då skulle jag liksom springa 3 km till!! Men vet ni? Jag klarade de och jag fick ganska bra tid faktiskt!  Lite stolt över mig för en gångs skull. Men när jag kom i mål va jag helt slut. Jag bara la mig ner på marken och skaka så en lärare fick komma och hjälpa mig. Jag tror jag blev sådär för att jag egentligen var sjuk. Jag har varit förkyld i nu nästan 2 veckor.. Och haft feber till och från. Men vet ni vem som van? Filip -.- den jävel! Nejdå är super stolt över honom! :D 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0