Stressad tjej!

 heej!
Gud vet ni vad jag gjorde när jag kom hem från skolan? Jag somnade! :O Har aldrig hänt förut. Jag var så himla trött och sliten så jag bara somna och vaknade upp 2 timmar senare.. och då kom jag på att jag skulle vara i alvik! Fyfan vilken panik jag fick! Men jag åkte aldrig dit gick till stallet istället. Wilda hade tappat en sko så kunde inte rida -.- Vilken bra dag...NOT! Men morgondagen ska bli bättre! Det har jag bestämt. Min första lektion imorgon är inställd så får sovmorgon imorgon igen! underbart ju! Sen efter skolan så ska jag till stallet sen ska jag plugga och om jag  hinner ska jag ut och springa. Hörs imorgon sötnosar! puss
Måste verkligen sluta göra sådär med läpparna! säg till mig


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0