Tiiiips

Här är mina favoriter från badrumsskåpet som jag ÄLSKAR.

1- Dove summer glow. Jättebra bus-bodylotion. Den är lätt att applicera och är toppenbra nu när färgen från sommaren börjar försvinna. Finns att köpa på t ex Kicks.

2- Wackra Facial Cleansing Lotion. Sminkborttagning som rengör porer och återfuktar ansiktet. Kommer tyvärr inte ihåg vart jag har köpt den.

3- Nivea soft. Superbra bodylotion som återfuktar huden så den håller sig fuktig riktigt länge. En burk håller hur länge som helst! Finns att köpa på de flesta större livsmedelsbutikerna och på t ex H&M och Kicks.

4- Lipbalm. Ett helt vanligt läppbalsam från H&M som doftar vanilj. Helt beroende av det. Det är jättebra att använda läppbalsam nu när hösten och vintern är på väg för att hålla läpparna fuktiga så man slipper torra och sprickiga läppar.

5- Snog me sensless Lipbalm. Ett till läppbalsam som jag bara älskar. Det smakar/luktar mint och sticker lite i läpparna. Köptes på Kicks.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0