Trött

Jag är bara så trött på precis allt, trött på skolan speciellt. Kan inte vänta tills jag får byta skola och börja gymnasiet, träffa nya människor, hålla på med något jag tycker är kul och bara komma bort från Haninge. Det ska bli så skönt att slippa allt här och bara börja om på nytt, att få visa folk vem jag verkligen är. Jag är ingen besservisser som tror att jag är bäst på allt men alla som har känt mig sedan två-tre år tillbaka tror att jag är samma person som jag var då. Människor kan förändras och jag är inte alls som jag var för tre år sedan, mitt liv är inte ett dugg likt det det var för tre år sedan. Jag är trött på att folk tror att jag är någon jag inte är och det ska bli hur skönt som helst att få slippa allt som får mig att må dåligt, skönt att ingen kan utgå ifrån mitt förflutna istället för att lära känna den jag är idag, skönt att få en chans att visa att jag är en bra människa. Skolan som den är nu lockar ut det värsta i mig och det gör mig illamående för allt jag vill ha är en möjlighet att bevisa hur mycket jag har förändrats, men det är svårt att bevissa något när man bara glider tillbaka i samma hjulspår hela tiden.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0