va hände i helgen?

hej! Gud va hände i helgen? jag slutade helt att blogga :O Jag har haft fullt upp så har inte hunnit och så har jag velat lägga tiden på personer jag älskar. Men tänkte iallafall berätta nu vad jag har haft för mig hela helgen.
I fredags så var det ju skola, sen efter de åkte jag till wilda snabbt och fixade lite där sen skyndade jag mig hem och fixade iordning mig för att sen dra in till stan med ett härligt tjejgäng. Det roliga var att jag inte kände så många i de "gänget" så fick träffa lite nytt folk. Super härliga tjejer! Vi skulle äta på jensens men det var fullt överallt så de blev taco bar istället för där satt också mange makers. HAHA så töntiga vi är! Nej men vi hade jättemysigt, det blev mycket skratt den kvällen. Underbara tjejer! Sen vid 9 tiden kom jag hem och då kom även filip över till mig och sov hos mig. På lördagen drog jag upp honom vid 7 tiden och åkte och släppte ut hästarna, haha tyckte lite synd om honom men vafan vill han vara med mig kommer han att få räkna med att vara i stallet. Vi blev blev klara i stallet vid 9 och då gick vi hem och åt frukost och fixade oss sen kom hans föräldrar och hämtade oss för att filip skulle spela match. Så vid lunch tid så satt jag i en innebandyhall och kollade på 4 matcher -.- Men mickis kom och kollade med mig också så det blev ganska mysigt! Men vi va väl i hallen typ ända till 5 på eftermiddagen och då åkte jag och filip hem till honom och chillade lite. Filips brosa fyllde 18 så vid 7 tiden så ramlade hela tjocka släkten in i huset och shit va jag var närvös.. Men hans släkt va jättesnäll så det gick bra. Jag tror jag inte skämde ut mig iallafall. Idag har jag inte gjort så jätte mycket. Jag och filip sov till 12 och efter de åkte jag ganska snabbt hem och träffade cassandra. Vi chillade och fixade lite i mitt rum. Shit va helgerna går fort! Hinner knappt blunda så är den över. Aja helgen har varit super härlig. Imorgon är de ny vecka med nya möjligheter. Den här veckan kommer bli grym!  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0