Mycket i livet

Hej! Har varit borta ett tag från bloggen men nu är ja tillbaka! Har haft massa att göra och de har bara varit allmänt mycke i livet. Orkar inte berätta allt som har hänt när ja inte har bloggat så kör direkt på min dag idag.

Hedda sov hos mig inatt och vi vaknade vid halv tolv. Gud ja har verkligen börjat vända om på dygnet nu på lovet, liksom ibland vaknar jag vid halv 2... Inte bra! Aja efter vi hade vaknat så kollade vi på lite film och åt frukost. Vid 3 tiden drog hedda till sitt jobb och ja åkte till mikalinn och hälsade på hennes nya katter. Så himla söta! Var bara där en snabbis för ja skulle till stallet och fixa med lite saker innan träningen. Vid 7 åkte ja, mamma och min tränare till ett ridhus borta i österhaninge med wilda och tränade inför tävlingen på söndag. Eller vill egentligen inte kalla de en tävling för de är inte ens en lokal tävling. Men skitsamma det gick iallafall bra på träningen! Tränade mycke på programmet ja ska rida på söndag. Ja ska rida lätt:B programmet och ja har aldrig tävlar dressyr förut så vi får väl se hur de går. Tur att de också kommer va hoppning på söndag. De är som en cup med hoppning och dressyr, lite kombinerat sådär, så de ska bli super kul! Efter träningen åkte ja hem och duschade och fixade mig för sängen. Nu måste ja sova för de blir en tidig morgon i stallet imorgon! Puss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0