NYÅR

Jag hade en helt underbar nyårsafton men Alice och Kally. Åkte hem till Alice vid tre och började förbereda inför middagen och sen kom Kally och de gjorde sig i ordning medan vi lyssnade på massa bra musik och hade det allmänt trevligt. Vid sju började vi med förrätten samtidigt som vi körde något dansspel på kinect. Vi hade en rätt lugn kväll med god mat, trevligt samtal och mängder av skratt! Strax efter elva åkte vi till gropen för att titta på fyrvekerierna, träffade min bror där så vi tittade med han och hans kompisar. På tolvslaget kysste jag såklart Alice, mitt livs kärlek hahah. Vi åkte hem till Alice igen och fick sedan vidare till ert par bekanta där Alice föräldrar var. Vi kom väl i säng runt fyra, somnade runt halv fem och gick upp halv två dagen efter. Riktigt lyckat alltihop, hur trevligt som helst.

Nu till topparna och dalarna under 2012.
Börjar med det negativa så jag kan avsluta med något positivt.
DALAR:
Öland - jag hade trevligt och så när jag var där med solsken och långa dagar på stranden men jag var inte på en bra plats mentalt. Det var mycket här hemma som tyngde mig och gjorde att jag inte kunde njuta till fullo av Öland.
Skolstarten - att börja skolan utan Alice vid min sida var svårt, jag kände mig vilsen och inte på min rätta plats. Det kändes fel att inte ha min bästa vän vid min sida och jag var rädd att vår vänskap skulle rinna ut i sanden. Men det visade sig ju att jag hade helt fel om det.
TOPPAR:
En nyfunnen syster - nu är det precis ett år sedan jag lärde känna Myrna och hon är idag som en syster för mig. Det har varit ett jobbigt år samtidigt som det har varit riktigt bra. Jag har alltid velat ha en storasyster och jag hade inte kunnat be om en bättre än Myrna, hon är den absolut finaste.
Frankrike - Det var nog den bästa veckan på hela året. Absolut inga bekymmer överhuvudtaget, bara massor av sol, bad och god mat. Det var helt underbart.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0